TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

DITAG DENGAN GIGIH OLEH SI BERUANG



ok..nie lagi satu yang telah ditag oleh gigi a.k.a hazirah yang telah sangat gigih suruh juga ku buat so ku wat la hehehe dan kepada reader..boleh la juga isi masa anda dengan melakukannya juga k???


TAG ONE

01. 1 a.m: tgk tv atau tengah layan game ps....
02. I love it when: saya masak dan sedap
03. Tommy Pickle is: ayah sedara daniel pickle???erkkk sy xtau la
04. Tomorrow: never die....tp kita mungkin mati...
05. I have to confess: saya nak pegi kelas belajar bercinta
06. If I had one million dollars I would: gandakan supaya jd berbilion dolor lg <~~ mata duitan :P
07. The future: misteri???
08. Maybe I should: joging n stop eating cam orang tak makan 3 tahun???
09. I am tagging: all reader WAJIB


TAG TWO

1. What’s your ambition?
jadi.....erkkk apa cita2 saya???

2. What do you like the most about your siblings?
diorang boleh jd orang gila dan boleh batu api yang baik hahahaha

3. Are you looking for a boyfriend?
YES...anyone???hahahaha

4. Do you think you have enough confidence?
yes...kadang2 over gak

5. How many babies you want?
empat..but tgk la nanti

6. Are you satisfied with what you have right now, at this very moment?
yap sgt puas...erkkk tak jugak..tak puas hati ngan...esok la citer

7. What is your goal for this year (2011)?
goal aku taun nie adalah menjayakan goal aku taun lepas lalalalala

8. Do you think you're clever?
what u think???aku aser...yap...hahahaha pandai dalam mncari helah

9.What’s a perfect girlfriend/boyfriend like to you? (List 10)

- MATANG
-jujur
- bukan nak cari alim ulama tapi cukup la yang boleh jadi imam tuk aku dan bakal anak2 ~winkwink~
- sayang aku the way i am
- joker
- understanding
- terima aku dan family
- percaya aku
- ada tujuan dalam hidup
- seorang yang pasti dalam hubungan


10. Do you ever wonder where you would end up after you die?
yes i am...amal saya nie dah cukup ker tuk DISANA nanti???

11. What are your bad habits?
selalu buat muka tak der perasaan walaupun orang ramai menjerit2,senyum depan cermin,puji masakan sendiri,bawak moto lelaju,cepat kesiankan orang

12. Do you love shopping?
nope...beli apa yang perlu jer....tapi saya boleh teman orang shopping tanpa buat muka yg menyampah hahaha

13. State a random fact about yourself ?
ganas dan kasar,tak feminin langsung n kadang2 saya tak suka

14. What does flying means to you?
bila..erkkk saya tak tau la...sila google yer???


15. What do you crave for the most currently?
cuti sem ini tamat esok hahahaha bosan lak cuti lelama :P

16. Describe the person that tagged you in 7 words.
seorang yang aku kenali sebagai SI BERUANG

17. Are you currently single?
PASTI SANGAT, CONFIRM erkkk korang ada peluang k hahahaha


18. What is in your mind now?
~kenapa aku susah nak jawab soklan yang berkaitan ati perasaan nie~

19. Do you believe in fate?
yer...saya seorang yang sangat percayakan takdir

20. Who do you want to be 5 years later?
ladies,belong to someone,have master or PHD,a great teacher or lec,batter dari sekarang dr semua segi terutama..AGAMA

No comments: