TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

EXAM????APA TUE????






bila rambut dah tak banyak yang gugur.bila lingkaran hitam kat mata dah mula beransur pulih.bila hari malam dah kembali normal.bila waktu tido bukan lagi pukul 4 pagi hingga pukul 6.30 jer bila aku rasa hidup aku dah mula pulih balik tue la tandanya EXAM FINAL DAH HABISSSSSSSSSS hehehehe.

bukan apa bila time exam nie,waktu tido mesti macam tak der jer...pastue mula la jadi cam burung hantu...sampaikan burung hantu tue pun pelik tengok...

sekarang time cuti sem...bukan sekejab ooo lama...4 bulan tue...makin hari ku tengok badan makin kembang...just jari jer makin kurus sebab selalu duk menari-nari atas keyboard nie...aishhhh lau la badan aku macam jari nie kan.....

aku tak der plan paper pun masa cuti nie sebabnyer aku nak ikut cara lecture aku...dia kata time cuti tak payah nak keje...cuti is time for rest...selepas berpenat lelah satu sem...tapi aku nak cekau duit ikut mana aishhh masalah gakkan....

tak per la kan...aku duk ngadap lappy jer la sambil-sambil kuruskan jari jemari,mengumpul lemak dibeberapa bahagian dan menambah bilangan power pada kaca mata aku nie hehehehe memang terbaikkkk

1 comment:

FiziE said...

cara hidup yang bek ckgu..haha