TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

kEhiDUPaN






hidup kadang kala terlalu rutin
setiap hari berkisar perkara yang sama
kadang langsung xberubah...

ada masa aku tertanya...
sampai bila aku harus mengulang perkara yang sama???
apa semua ini tiada penghujungnya??????

setiap hari bagun tido dan terus ulang perkara yang sama seperti semalam
dan bermula isnin rutin ku akan menjadi seperti sediakala
bgun ke kelas balik kelas siapkan assigment
dan setiap hari pun begitu...
rutin aku menunggu bas...
rutin aku makan sekali sehari
rutin aku berlari
rutin aku mencuci
rutin aku yang pelbagai
tapi diulang setiap hari
kadang aku menjadi bosan...
kadang aku lelah dengan semua nie...

tp
inilah kehidupan kan....
walaubagaimanapun ku harus lalui dan harungi.....



2 comments:

Anonymous said...

alhmdulilah..
syuku krana masih dpanjangkan umo...

Nas said...

yup..
itulah kehidupan sebagai seorang pelajar..
mcam tue ajerk...
aku pon da nek bosan.
ahahaha...
aku g kelas xnek bas..aku cuma nek moto :P


jom bace entri terbaru nas klik:

tiada dara heboh,tiada teruna tak heboh pula?'??