TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

WHY?????????






kenapa mesti sekarang?????
kenapa mesti tiba-tiba????
knp mesti aku teringat kat dia saat aku dah lama lupakan dia????
adakah kerana sebenarnya aku xpenah lupakan dia pun????
why all this happen????
why?????
dah lama pun sebenarnya....
aku jer yg masih bodoh
yang masih bangang sebab
xdapat nak terima hakikat
xdapat nak terima kenyataan
xnak cuba untuk bukak mata
bukak hati....
bila cam nie mula la aku gak yang mengeluh...
ya aku marah
aku bengang
aku sedih
marah dengan diri aku
bengang dengan perasaan aku
sedih ngan keadaan aku
bodoh kan aku
setia pd yg xsudi
menanti pd yg xpasti
bg harapan palsu pd diri
menipu hati setiap hari
HIPOKRIT KAH AKU????
xjujur dalam hidup sendiri
xikhlas ngan ati sendiri
aku sgt BENCI dengan perasaan nie
boleh xmasa diundur?????????
andailah..........
xbaik kan???????
macam aku mmpertikaikan takdir...
ya ALLAH ku mempersoalkan takdir-MU kerana dia...
berdosanya aku....
inilah kehidupan
semoga aku tabah untuk melalui hari esok
semoga hati ku masih cekal dan tabah


tuhan kirimkan lah aku
kekasih yang baik hati
yang mencintai aku
apa adanya....




1 comment:

Mai.Qadeeja said...

akak rasa ape yg kamu rasa sbb akak pn mengalaminyer T_T juz sabar k : )