TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

AKU ADALAH AKU

HARI SEMALAM

KINI

HARI ESOK



segalanya adalah berlainan
aku menjadi siapa aku
akau mengenali siapa mereka

ditempat baru
aku menjadi diri aku
aku mencari siapa aku
aku mengerti tujuan aku
aku menuju metlamat aku

pengakhiran terbaik yang aku harapkan


aku mula mengenali dunia
aku mula memahami kehidupan
kaki ku masih berpijak di tanah
langkah ku atur masih sama
yang membezakan perjalanan ku hanyalah

masa
keadaan
tempat
kedudukan
persekitaran



ya....
aku menjadi siapa aku
aku tetap aku
insan biasa yang sentiasa mengharapkan pengakhiran yang terbaik



aku mencorakkan hidup aku
mengikut kemahuan dan kehendak aku




UITM SHAH ALAM
destini baru ku
tempat dimana akan membntuk diri aku
menjdikan aku siapa aku
membuat aku mengenali diri aku yang sebenar
membuat aku memahami erti kehidupan yang sebenar

TABAHKAN HATIKU
TEKADKAN AZAM KU
KUATKAN SEMANGATKU
TEBALKAN IMAN KU
TETAPKAN MATLAMAT KU

SUPAYA
DATANGKU BUKAN SIA2
PENGOBANAN KU BUKAN PEMBAZIRAN
LELAHKU BERBALOI

AKU TETAP AKU
SEORANG HAMBA YANG BIASA......