TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

SIAPA KISAH





Bagaimana aku begitulah kehidupan.....

Ya kadang aku bagaikan tidak berpuas hati dengan kehidupan itu sendiri...

Bagai menyalahkan takdir yang kadang kala aku anggap sebagai tidak adil....

Sedangkan aku tau kehidupan itu sendiri mmg penuh dengan ketidakadilan....

Selagi kita bergelar manusia kita tidak mungkin mampu untuk berlaku adil....

Ya itulah hakikat kehidupan yang kita perlu terima......

Huhuhuhuhuu


Demam datang lagi.....

Setelah sekian lama....

Hampir 5 tahun tidak berkunjung...

Akhirnya......

Dia datang tanpa diundang...

Datang pada masa aku xbersedia.....

Aku harus tegar melawan rasa....

Harus kuat melawan perasaan....

Biar aku yang menang..

Bukan kesakitan ini....

Ubat bg rasa ini adalah fikiran....

Jika aku fikir aku sihat aku akan sihat...

Jika aku fikir aku demam ya aku akan demam....


Bila duk sini aku belajar satu benda penting....

Bila kat sini xder org kisah....

Xsiapa peduli per yg kita wat

Per yg kita rasa

Per yg terjadi....

Betul SIAPA KISAH....

Ikut la kita nak wat per

Nak pakai per....

Nak jadi per....

Nak datang kuliah ker tidak...

Nak siapkan assignment ker x....

Atau nak duk melilau jer....

Who’s care....

Xder saper pun....

Lantak hang la nak wat per....

Semua terlalu sibuk dengan hal masing2...


BEGITULAH KEHIDUPAN YANG PENUH DENGAN DRAMA

DAN KITA???????

HANYALAH PELAKON YANG MEMAINKAN WATAK

MENGIKUT JALAN CERITA YANG BERBEDA...........

No comments: