TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

ANTARA AKU DIA DAN KEHIDUPAN





aku????????

seorang manusia yang sentiasa tahu tujuan...
cuma kadang aku tersadung
tersadung kerana tak dapat menampung keseimbangan diri...


dia????????

masih mencari tujuan
masih mengenal pasti hala tuju...
tetapi...

sentiasa melihat kelemahan diri sebagai kelebihan

menjadikan kekangan sebagai peluang....


kehidupan???

sentiasa berbeza antara semua...
semuanya mempunyai kehidupan masing2

kita mencorak kehidupan kita

menjadi apa yang kita mahu
kerana kehidupan kita ditangan kita....


kerinduan aku terhadap dia menerjah
kadang terimbau kenangan lalu
kenangan yang mengajar aku erti kehidupan

kenangan yang membuat aku tersedar dr mimpi...
ya...

yang dulu hanya mampu dikenang

kerana
kehidupan terus berputar
berputar tanpa henti

terus meninggalkan kita....
jadikan kenangan sebagai pengalaman
pegalaman yang mampu mematangkan kita
menjadikan kita siapa kita...

AKU DIA DAN KEHIDUPAN....
SENTIASA BERPUTAR DALAM SATU ARAH...
SENTIASA BERSAMA WALAU BERPISAH....








6 comments:

Lelaki Ini said...

besh2!

hazirah said...

sungguh tersusun dan puitis kata2 ko siput..
ko mendera otak aku untuk mencerna segala jenis ayat2 yang sgt tersusun ni

cryclown said...

kita yang akan cari jalan:)

nas said...

sungguh kompleks n penuh dgn personifikasi la entri ko kali nih..hehee

anahraf said...

siapakah dia itu??dalam maksud tu...
ada cerita dlm cerita..tak smua orang tahu..

nur intan hazirah said...

siapa dia......
boleh jd sesiapa saja hehehehe

jiran sebelah bilik:ku mmg nak mndera otak hang la ku kan siputyg suci lg st cumel lalalala