TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

SALAM RAMADHAN






wahhhhhhhhhhh
dah masuk bulan ramadhan kan????????
ku dah lama xupdate huhuhuhu

kehidupan makin sibuk dgn assigment yang xsudah kunjung tiba....
masa pulak seolah2 cuba menjauh meninggalkan aku...
kadang terasa macam xcukup kaki mengejar...
setiap hela nafas aku sgt berhargA....

kadang aku hanya baring membiarkan masa berlalu kerana aku terlalu penat...
penat mengejar masa yg xsudah meninggalkan aku....

hidup jadi makin rumit...
menjadi semakin perit...

ya dugaan datang menimpa....
tp aku perlu tabah...
semua org juga melalui nya...
aku kena sabar bukan.....

kadang aku seperti org yg hilang pertimbangan...
gagal melaksanakan sesuatu
lalu aku menyalahkan benda laen...

yaallah kau kuatkan lah hatiku untuk merima segala dugaan mu
jaganlah kau duga ku dengan sesuatu yang xmampu ku hadapi...
semoga yang terbaik itu untuk aku....
amin....

No comments: