TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

hanya kamu



yessss
it true....
aku tutup pintu hati ku selama nie...
knp???
dulu kerana kau...
ya hanya kerana kau...
tapi kini???
kini...
kerana aku ingin melihat siapa yg benar2 jujur dan ikhlas untuk cuba memilikinya...
hati ini punya perasaan...
perasaan ini bukan lah untuk di persendakan
bukan lah jua untuk dipermainkan
malah tidak jua untuk diperbodohkan...
tapi perasaan ini hanyalah untuk mereka yang benar2 ikhlas mahu memilikinya...
aku bukan menjual cinta..
bukan mencanang kasih
jauh sekali menjaja sayang...
aku tidak menolak tuah
tidak juga mencari bala...
tapi aku hanya mencari dia
aku hanya menanti dia...
dia yang tak pernah kunjung tiba
dia yang....

ah....tak perlu aku fikir mungkin
ya terlalu jauh bagi ku....
tapi terkadang hati terasa sunyi
kadang perasaan ingin disayangi....
tapi bila????
perlukah aku terus menunggu dan menanti???

yaALLAH janganlah KAU beri ujian yang tak mampu ku tempuhi...
KAU jadikanlah segala yang terbaik itu untuk ku....
amin....



1 comment:

cryclown said...

koam lulus tak? sy gagal..hahahhaa