TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

tak perlu kot?????


umur ku baru 20 tahun...
taun depan barumasuk 21....
kira lam kategori muda lagi kan????lau ku single pun tak per kan?????tapi kenapa mak ku risau????siap suh cari pakwe bagai????ermmmmmmm nie yang wat ku mengeluh nie.....
bukan ku tak nak or xder orang nak cuma cam malas jer lagi.....yang adik ku lak sibuk jer.....siap cakap kat mak ku yang ku nie les....apada punya adik...tak backup akak langsung....walau pun ku ganas tp tue luaran jer...tuk protect diri gak hehehe ~tp mungkin sebab tue lakitakut nak dekat kot~
tapi lam ati tetap der taman beb.....
atau....
mungkin gak sebab pandangan ku sendiri terhadap lelaki....
asal member ku cakap sal laki jer ku selalu pikir negatif...menganggap lelaki semua sama...menganggap lelaki itu jahat dan tak setia....tak pernah serius soal hati dan perasaan...betul tak semua laki cam tue...tapi thah la...mungkin hati ku sendiri yang cuba menolak hakikat...menolak kehadian lelaki....mungkin takut atau mungkin juga serik dengan mainan lelaki....pada aku lelaki itu rumit.....maaf kaum adam....
aku tau tanpa lelaki aku juga tak wujud...wajarkah aku tutup pintu hati hanya kerana seorang lelaki???wajarkah aku menyamakan semua lelaki hanya kerana kenangan silam.....wajarkah aku menolak cinta hanya kerana pengalaman lepas.....
berapa lama lagi masa yang aku perlukan????thah la...aku sendiri pun tak pasti...

mungkin difikiran ku melepaskan dia tapi tidak hati........
MUNGKINKAH BEGITU???????????

No comments: