TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

BILA BAKAL CIKGU JD SURI RUMAH



konon2 aku suri rumah yang berjaya la :P




cuti sem kali nie betul-betul mengganggu gugat kesabaran aku yang memang jelas lagi nyata tak berape nak sabar nie.memang tak la kan nak duk mengadap tv then FB yang semakin membosankan nie kemudian mengadap novel-novel yang semakin jiwang berkarat-karat tue kemudian lagi mengadap movie-movie yang kian menggunung nie.BOSAN GILER WEH.masa nie la aku nak sangat ada kelas.atleast ada gak keje aku kan.

aku nak keje mak aku tak kasi.tetap jugak nak suh aku jadi suri rumah. tapi okey gak la kan boleh gak aku meningkatkan skill masak aku hahahaha. malas la nak citer banyak. aku sediakan pic lauk aku masak ari nie. walaupun tak banyak tapi ok la. yang penting kenyang dan sedap pada aku hahahaha.

MENU

ASAM PEDAS AYAM
KOBIS GORENG
TELUR DADAR
IKAN MASIN








ASAM PEDAS AYAM AKU







BENDI TUE YANG LAIN DAH KENA CURI







SAYUR KOBIS AKU ALA2 KAMPUNG



asam pedas ayam tue mula-mula aku nak wat ala-ala johor then bahan-bahan tak cukup so aku wat yang mana dan jer hahahaha

kobis tue lak aku goreng kosong jer. cam masakan orang bujang hahaha

paper pun semua kenyang ari nie.....




nota tangan:

nak resepi boleh mintak yer hahahaha

:cara tuk wat masakan kita bertambah sedap adalah dengan cara puji masakan kita sendiri :D
selamat mencuba


3 comments:

ezzu said...

sedap ke x nie..???heheheh gurau jer...mungkin mak hazirah suruh belatih jaadi suri rumah supaya t x kekok...hehehe

nur intan hazirah said...

sedapppppppppppp hihihihihi xcaya eh dtg umh rasa :P

vampire's lovex said...

ok lapar tengok makanan...

nak makan !!!!!!!!!!!