TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

loves someone who love u or someone u love????



adakah korang lebih suka bersama dengan seseorang yang sayang korang sangat walaupun korang tak rasakan hal yang sama atau seseorang yang korang sangat sayang dan ingin bersama tapi masalah mereka tak mencintai korang????

aku rasa semua orang ada pendapat masing-masing...pendapat aku senang jer....semua nie tak adil...tak adil tuk diri sendiri dan tak adil gak tuk orang laen...tak adilkan bila kita terpaksa terima orang yang sayang kita semata-mata kerana dier sayang kita sedangkan kita tak rasakan hal yang sama...dan tak adil gak tuk kita menerima dan memilih orang yang kita sayang dan terus berharap supaya suatu hari nanti dier akan sayang kita....




banyak quote yang mengatakan love someone who love u not the one u love...milikilah orang yang menyayangi kita bukan yang kita sayangi...tapi adilkah itu????adilkah kita pada dier????bukankah itu seperti hipokrit...menipu???berlakon???kita memberi harapan yang mungkin palsu pada seseorang...bagaimana setelah kita bersama...bertahun...kita masih lagi tak mampu untuk menyayanginya...dan akhirnya kita tinggalkan dia...


.


tapi tue pandangan aku la....so masing-masing ada pandangan...kalau aku dalam situasi nie...mungkin aku juga akan memilih untuk bersama dengan orang yang menyayangi aku dari memilih untuk bersama dengan orang yang aku sayangi...kenapa??sebab aku tahu untuk mengubah hati dan memujuk hati untuk mencintai dia...tapi ku tak pasti aku dapat memujuk hati orang yang aku sayang supaya mencintai aku....

kejamkah aku????jawapannya ya...aku kejam...kejam dalam memilih cinta....:D


2 comments:

Invisible Me said...

betuah pd yg melengkapi dua2 ayat tu.

Unknown said...

betulll....susah nak jumper n susah nak dapat