TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

.....CiNtA iS LoVe.....


Ada 2 titis air mata mengalir di sebuah sungai.
Satu titis air mata tu menyapa air mata yg satu lagi,
” Saya air mata seorang gadis yang mencintai seorang lelaki tetapi telah kehilangannya. Siapa kamu pula?”.
Jawab titis air mata kedua tu,
” Saya air mata seorang lelaki yang menyesal membiarkan seorang gadis yang mencintai saya berlalu begitu sahaja.”

hahahahahaha
knp aku gelak?????
sbb aku rasa cinta nie lucu.....
knp?????
sbb bila kita dah cintakn seseorg tue xsmstinya kita dpt
n der gak bilamn kita dah couple ngan org laen
bru kita dpt tau bhw org yg suka kita tue pun sbnarnya cintakan kita...

macam2 kan?????
sbb tue aku gelak....
tp aku pun xpasti adakah aku glakkan dri aku....
kdg2 aku berlari mncri cnta n kdg2 aku berlari mngejar cinta....

bila aku brhnti cinta tue dtg mnyapa tp bila aku nk cpai
dier prgi cam tue jer.....

bila cnta tue dtg aku xsedia nka trima n bila aku dah sedia
cinta tue dah hilang...

bila ckp soal ati n prasaan nie mmg susah....
susah kita nak dugakn....
bila kita nak jtuh cnta..smpai bila dgn saper...

hahahahaha aku xtau knp ttba aku berckp soal ati nie....
mybe im in love????
ngan saper????

cinta yg dulu pun aku xleh lupa
dah tue cam mn.....

mgkin aku tulikan tlinga aku untk dgr ungkapan cnta org laen....??
mgkin aku bekukan ati utk trima hngatnya cnta org laen...??
mgkin aku mgharap pd yg xsudi...??
mgkin aku mberi pd yg xpasti...??
atau....
aku mmg xnak????
takut???
xbrani???

tkut dkecewakan lg...
takut jatuh n xmmpu bgn....
takut dimaenkan...
aku bkn terdesak cuma terpikir knp.....

Jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih mau mencoba. Jangan sesekali menyerah jika kamu masih merasa sanggup. Jangan sesekali mengatakan kamu tidak mencintainya lagi jika kamu masih tidak dapat melupakannya.

aku xluper ker????
mgkin.....
hahahahaha
nie la kehidupan....

kehidupan itu sebuah drama
n drama itu juga adalah kehidupan....
kita pelakon yg memainkan watak masing2....
diatas pentas lakonan sndiri....
aku tetap aku....
insan biasa yg sntiasa mgharap...

3 comments:

anahraf said...

ayat power tul..kata i'm in love?who lucky man?

S@iFuL aMri_ said...

wow..

Boneka Tak Sakit Self-ProClaim CasaNova said...

ehm2 i lah tu kan.. i knowww~ hahah :))