TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

semalam...esok...dan hari ini...

semalam....
merupakan hri yg dah berlalu...
hri yg mnjadikan siapa kita pd hri ini....
kenangan semalam tdk mmpu diulang...
mahupun diubah krna ia brkara yg telah berlalu....
kita hnya mmpu kenang dan jd kan ia sbgai lipatan dlm kehidupan.....
siapa tahu....

esok....
hri yg ditakuti...
krn ia ibarat tmbok yg tinggi dn pnjang...
kita xmampu utk pnjat mhupun mlintasinya....
utk mengetahui prkara dsebalik....
kita akn trus trtnya2 apakah ia....

hari ini....
hari yg dilalui drpd kesinambungan kisah semalam....
mnjadikan siapa kita dr perkara smlam....
melalui hri ini kita akn mncorak hari esok....
hri yg kita blum pasti kewujudannya....

jd....
knp dkenang hari semalam.....
mngapa disesali....
hri semalam xmgkin berulang..xmgkin kmbali...
esok....
esok pula hri yg kita sndri tidak pasti...
jd..
knp dikuatiri...
knp ditakuti...
hargai hri ini
krn...
kita mgkin hnya mmpunyai hari ini shj...
kita hnya melalui hri ini...
kita lakukan semuanya hri ini...
hari ini adalah penentu siapakh kita pd esok....
aku juga manusia yg sntiasa mnantikan kehadiran hari esok...
sntiasa mgenangkan hri semalam...
tnpa aku sedar aku dah mnsia2kan hari ini...
aku masih di depan tmbok berusaha utk memanjat dan kadang kala aku toleh
utk melihat kebelakang....
tnpa aku sedar perbuatan aku itu merugikan hri ini....
aku fikirkan esok...
aku kenangkan semalam...
dan aku sia2kan hari ini....
aku tetap aku....
insan biasa yg melakukan perkara biasa...
dalam hati aku penuh pengharapan.....