TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

CERITA


wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

huhuhuhuhu
ari nie aku rasa aku sangat penting,,,,
knp????????

sbbnya....

pas subuh td aku tidur la semula
sbb aku cuti ari nie....
tokey p kl nak ambik mak dia balik umrah...
so kedai tutup la....
kebetulan lak ku tgk bola n tidur lambat
so ku ambik kesempatan nie tuk tidur hehehehehe
xbaek kan tidur pas subuh tp nak buat cam mn.....
hihihihihihi ngantuk sgt...

lam kul 9 gitue der org bagi salam....
nak tau saper????????????

BOSSSSSSS aku laaaaaaaaaaaa
dier dtg umah cari aku...
sbb dier bukak kedai dier lg satu tp xder org nak jaga....
wawawawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aku ngantukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
tp dah bos sampai datang umah mintak tolong xkan ku nak kata MALAS lak kan....

huhuhuhuhuhu ku pun mandi la gak ngan malasnyer
then bersiap ke kedai,,,,
putus harapan ku nak tido
tp xper sebagai pekerja yg berjaya aku tetap pergi hehehehehe

sebab tue aku kata aku terasa aku sgt penting dan diperlukan hahahahaha
sungguh perasan kenyataan aku nie....

kepada bossssss aku sila bg gaji lebih untuk ari nie hehehehe

tp paper pun yg paling aku seronok ialah sepanyol kalah semalam....
hahahaha
dan belas ku kepada afrika krn menjadi pasukan pertama yg terkeluar
dan yg lagi menyayat hati adalah afrika tue tuan rumah
wahwahwahwah.............

TERASA DIRI BEGITU BERHARGA

2 comments:

NICK IRFAN said...

wah! rajin awk klu sy bos dtg buat2 tido je bkn ape klu kita tgh mngntuk paksa diri jgk takut pening nnt.... ape2pun jaga kesihatan ok! :)

nur intan hazirah said...

TQ NICK....

XDER LA NICK SY KESIAN KAT BOSS TUE....
DIORG DAH LA BAEK N ANGGAP SY CAM ADK JER N BUKAN PEKERJA....

SO SY KECIAN R GAK....

AWK PUN JAGE DIRI....