TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

APA YANG BAGUS DAN APA YANG TAK BAGUS???



menunggu itu bagus
atau
di tunggu itu bagus???

mengharap itu bagus 
atau
diharap itu baik???

disayangi itu lebih baik
atau 
menyayangi itu lebih bagus???




dicintai menjadi pilihan
atau 
mencintai yang dipilih???



memilih
atau 
dipilih???

menjadi pemerhati 
atau 
diperhati???

menjadi pengungkap
atau 
menjadi pendengar???



biar lah saya menunggu awak walaupun awak lambat
biarlah saya mengharapkan awak walaupun awak tak rela
biarlah saya menyayangi awak dalam diam
biarlah saya mencintai awak dalam hati
biarlah saya memilih awak dengan pasti
biarlah saya menjadi pemerhati awak saban waktu


tapi...
izinkan saya untuk menjadi pendengar awak...
sebab saya tak mampu tuk ungkapkan...




izinkan saya tuk jadi silent lover awak
biarkan saya tuk jd stalker awak
sebab saya pasti dan yakin ngan hati saya



tapi awak jangan risau...
saya tak bermaksud nak ganggu awak
saya tak bermaksud nak takutkan awak
saya akan buat semua nie dalam diam jer
 :)


nota jari: 
awak...saya takutkan awak ker???awak marah tak???tak pe ke saya tulis semua nie???

No comments: