TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

JANGAN MENANGIS...


jangan menangis kerana kehilangan dia
kerana
yang sepatutnya meratapinya adalah dia...
kamu hanya kehilangan orang yang kamu sayang
dan
kamu tidak rugi apa-apa kerana kamu boleh sayang orang lain lagi
tetapi
dia sangat rugi kerana kehilangan kamu yang menyayanginya seikhlas hati
menerima seadanya dia
kerana
mungkin selepas ini dia tidak akan lagi bertemu orang yang akan menyayanginya...

awak...
maafkan saya kerana menyayangi awak
jika ia satu kesalahan...
jangan marahkan saya kerana saya tak dapat berhenti dari melakukannya...

saya akan terus sayangkan awak sehingga saya jumpa orang yang akan sayangkan saya...
saya tak mahu melepaskan orang yang sayangkan saya..
sebab saya tau sakitnya...



(",)
o( )o
II
andainya awak tau.....
sometime i hope that person is u....

4 comments:

Boneka Tak Sakit said...

T__T.. aku tgk ko kat fb mcm tgh bercinta tup tup dlm blog mcm org dah clash!

nur intan hazirah said...

aku xbercinta so cam mn aku nak putus cinta huhuhuhu kan lg sedih tue T__T

Boneka Tak Sakit said...

oh. klu cmtu bt apa sedh hahah..

nur intan hazirah said...

mana ada sedih la hahahha nmpk nmpk...ngah gelak kan tue :)