TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

IBARAT TERSEDAR DARI MIMPI...




mimpi itu selalunya indah
keindahan yang tak selalunya kita dapat di alam realiti
mimpi kadang merentasi masa
meredah rasa
kadang kita terbuai
kadang kita terleka
terlayar dengan keindahan dan kesempurnaannya

tapi jangan kita sangka selama kita akan bermimpi
kerana pasti
kita akan terjaga nanti




pabila terjaga
kita mula sedar akan kepahitannya
kita mula sedar akan kesulitannya
kita mula sedar yang mana realiti dimana pula fantasinya

walau pahit
walau sukar
jika manis
atau bahagia
kita masih tetap perlu melaluinya

terima kasih
kerana membuat saya tersedar akan semua ini
terima kasih kerana memberi saya mimpi yang indah
walau seketika ia sudah cukup bermakna...


saya bukanlah orang yang awak impikan jauh sekali yang awak idam kan
tapi saya adalah orang yang akan selalu sayangkan awak walau hanya layak untuk bermimpi...
saya hanya layak untuk bermimpikan awak...



i'm still waiting for someone who would say "you are the reason why i wanna exist" you are the reason i am complete" and " u make me perfect"



No comments: