TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

blog boleh buat duit ke???




errrr...der kawan aku dier suh den ajor dier cam mana nak wat blog...so ku nie pun bukan la jenis yang kedekut ilmu sangatkan...~GILER PERASAN~ so ku pun ajor la....tengah-tengah ajar tue dier tanya ku...err intan naper ko wat blog???dari blog nie boleh dapat duit ker????ko dapat duit ker????
errr aku tak tau nak jawab sebenarnya...bukan aper...aku bukan pengguna NUFF yang boleh menjana pendapatan sebab aku xpandai.....so aku stoly moly la sikit kan....lagipun blog ku tak popular dan ku sendiri pun tak la aktif sangat berblog....~sedih bukan~,,....tapi ku cakap la gak kat dier yang ader sesetengah blogger yang gunakan blog sebagai satu cara untuk menjana pendapatan....der gak yang wat blog sekadar untuk berkongsi rasa atau info-info....so terpulang la pada niat dan tujuan memasing....dier tanya lak aku...ang wat blog naper....errr aku bukan nak cari duit tapi aku wat blog sebab aku sajer suka nak menulis...mana tau der tulisan aku yang boleh memotivasikan org....kira cam berkongsi ilmu ngan orang lain la....macam aku ngah berkongsi ilmu ngan ang nie hahahahaha.....
so aku pun tolong dier dan berkongsi la sikit-sikit tip berblog yang aku pun belajor dari otai-otai blogger.....baik kan aku hahahaha...so ku doakan semoga dier boleh jadi blogger yang hebat...
dan tujuan berblog itu terpulang pada individu.....



nota kaki:
kawan aku tue dah mula minat berblog...hasil dari hasutan aku hahahaha

3 comments:

zacky ~786~ said...

ehehee..~ kenape suke blog ?

sbb berblog best :)

buaya said...

salam ziarah

selamat dtg ke blog buaya

jadi follower sekali k

Izzuddin Fauzi said...

hahaha... aku juga berjaya menghasur ramai rakan sekelas ak berblogging... hahaha :D