TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

semangat yang hilang...





aku tak tahu la kenapa sekarang nie aku makin hilang semangat untuk berblog....huh....nak kata stress sangat sebab nak final tak la gak...sebab aku bukan stady pun....nak kata sebab blog aku tak der pengunjung pun tak la gak...sebab ada la gak kaki singgah kat blog aku nie dan aku berterima kasih sangat....
aishhhh cam mano nak kembalikan semangat nie...umah dah ada wifi....masa banyak jer terluang...tapi nak update blog sangat tak semangat....

tapi tue la...bila aku tak semangat nak menulis...orang pun tak la semangat nak datang dan membaca....dah la tulis thah paper thah...aish kamu nie en intan.....eh cik intan la hehehehe...

banyak jer stoly moly kalau nak kongsi tapi.......



~berapa bayak tapi anda la der~

1 comment:

zacky ~786~ said...

emm ~ boleh jerr.. sy pn ada rase cmtu dulu .. p sy try jinak2 blk ngn dunia blog,.. g BW sana sini.. bace entry depa sume.. pastu minat tu dtg blk ..~ :) dan terus menerus smpai skrg ...

keep it up k..!