TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

GA dr UJANG diTAG oleh CIKGU CINTA



nie aku join GA lak Dari
ujang(korang leh klik lau nak join gak)
yang telah di tag oleh
hehehehe rajin kan aku....

syarat sangat simple...
adik2 pun leh wat...hehehe
dier suh letak pic sendiri...tapi sebab aku nie just cumel ~sangat la perasan~
so ku tak letak pun...
then dier suh bebel sikit-sikit...
dan sekarang aku rasa aku dah bebel banyak nie hahahaha

then last tag dua orang... dan insan yang bertuah adalah????


okey...siap...tue jer...mudah kan.....


nota kaki tangan:
nak gak merasa menang...tapi dapat ker???? ^-^

2 comments:

Fathiah Hamim said...

good luck!
kita pun tak pernah menang GA. hadoii

Ujang9897 said...

tQ join ek...
gd luck..=)