TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

BILA BAKAL CIKGU JD CIKGU ~mini~





waaaaaaaaaaa
ptg nie kena p sekolah lagi.....
tuk wat pra practical....
cam mano nie ha jang.....
mintak2 la ptg nie tak der dah katak bagai cam minggu lepas hahahaha

tapi budak2 nie bukan boleh kira gak kan...
lagi2 dak f2 nie.....
hahahahhaa
cikgu cakap depan diorang leh lak wat musyuarat kat belakang...

ku p nak ajar bola baling ada ker diorang mintak main bola sepak....
dak2 pompuan lak tue....
atoiiiiii ponin palo den....

tapi bila tengok diorang happy jer.....
ku pun happy la gak...
best lak jadi cam diorang huhuhuhuhu
tak der prob nak pikir pun....
main jer kan....
k lah nak masuk kelas sat lagi.....


nota jari manis:
doakan sy ok jer yer :D

4 comments:

HaNa HoNeY said...

bese la jadi cikgu
susah nye tuh xdikire
penting enjoy
gud luck ye practcl
^_^

cryclown said...

mcm kecik2 dlu..hehehe

nurhafizin amin said...

memang susah jdi ckgu. sebab students sekarang nakal2. cikgu PJ kena la sporting, baru students happy :)

Dda Ly said...

gud luck kamu..:)

meh ke rumah,
~damia dan selsema~
keep in touch ye..♥♥♥