TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

FALSAFAH AKU


indahnya daun kerana adanya matahari...




Dalam hidup kita masing2 ada falsafah.....sampai ada yang kata tanpa falsafah kita tak kan kemana....so apa falsafah korang?????

Aku?????mudah jer.....TAK PERLU ADA FALSAFAH KALAU KITA SENDIRI TAK MAMPU NAK IKUT...tue la falsafah hidup aku.....kenapa????

Ok kita masing2 ada pandangan sendiri...pada aku...dalam hidup nie kita akan lalui banyak benda...kadang2 kita sedih kadang2 kita gembira.....kadang2 kejadian atau perkara tersebut akan membuatkan kita langgar falsafah hidup kita....contoh kalau aku berpegang pada falsafah PEDULI APA ORANG NAK KATA YANG PENTING AKU BAHAGIA......pada ku kadang2 kita kena peduli jugak apa org kata sebab melalui itu lah kita akan dapat improve our self....so kenapa kita nak sekat perkembangan diri hanya dengan terikat dengan falsafah hidup kita tue????

Ku tak kata berpegang pada falsafah itu salah...tapi kadang2 kita tetap akan langgar falsafah tue...tapi terpulanglah pada individu....kadang-kadang falsafah tue membentuk diri kita....menjadikan kita siapa kita....teruskanlah dengan falsafah anda....berpeganglah pada ia....biarlah falsafah itu membentuk kita untuk menjadi lebih baik...bulatkan hati tetapkan nekad....kata pada hati itulah kita...aku tetap dengan falsafah aku J

No comments: