TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

MUKA BUKU


aku diactive acc FB ku....
kenapa???
thah la...mungkin atas sebab yang ku sebdiri tak dapat nak jelaskan
mungkin atas sebab yang ku sendiri tak pasti...
tapi
mungkin ini yang terbaik untuk aku...
mungkin dengan cara nie jer aku dapat tau hati ku

apa korang wat lau korang rasa dada korang cam nak pecah sebab korang tak mampu nak luahkan???
sebab korang tak mampu nak lepaskan????
bila korang kejar ia lari tapi bila korang berhenti ia mendekat...
bila nak korang sangka korang dah hampir nak capai tapi rupa2 korang baru sedar yang korang sebenarnya hanya capai bayang???

salah diri bila meletakkan hati pada tempat yang tak sepatutnya
salah diri bila membiarkan perasaan terlebih dari hadnya...
ternyata hati tak mampu
ternyata jiwa sedang merintih...
tapi diri???
ya diri berkata kita masih punya akal yang manpu menimbang segala...
akal pujuklah hati
sedarlah jiwa
bangunkan diri...
akal membantu mereka untuk tabah...

it hard at the beginning but its will be ok for the ending...


nota jari:
sekeping hati hanya untuk yang tau menghargai bukan untuk di permain...

3 comments:

si para para said...

kadang kadang diam tu dah cukup untuk menjelaskan seribu perkara :)

nur intan hazirah said...
This comment has been removed by the author.
anahraf said...

apa yang terjadi ada hikmah nya..move on...