TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

DAY 2 for tag 1 n 2

tag pertama: my crush






my crush adalah sorang budak lelaki erkk kira kawan la gak masa ku form5...bukan sekelas...minat ooo kat dier..tapi sayang bila cam dah ada ala-ala bentuk love gitue ku dapat tau dier dah ada awek..aishhh sedih ooo tapi tak per...but skang aku tak contact dah dier..kenapa??erkk sebab aku takut aku terfalling in love nanti..hati nie nama jer aku punyer tapi tak penah nyer nak dengar cakap aku nie hahaha... suka-suka jer dier lau nak jatuh cinta ker nak kecewa ker nak sedih ker...aishhh kadang rasa cam hati nie bukan ku punya lak...erkkk keluar tajuk suda..hehehe...nak letak pic???erkkk tak yah la..kang glam lak hahaha






tag kedua 30 things in 30 days : my fov movie

aku banyak citer aku suka...susah lau nak wat list kat sini..aku nie layan movie ikut mood aku..tapi biasanya aku suka layan movie yang lawak,sanatai n sempoi..yang aku tak yah nak pikir banyak n aku leh relex...sebab apa??sebaba motif utama aku tengok movie sebab nak relex bukan nak memikir ending or jalan citer yang complicated bagai.tapi aku gak slalu layan horror movie..ala citer2 cam saw,the descent dan seangkatan dengannya....tapi ku gak layan movie kartun..syok gak..contohnya megamind,ice age,despicable me dan lain2...erkk banyak lak kang aku tulis hahaha ok lah dan yang lain ku layan gak cam citer jiwang n citer korean hehehe tapi aku anti sikit nagn citer indon hahaha :P



despicable me


megamind

saw 1-7





nota kaki: wait 4 my 3rd day ok

No comments: