TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

DAY 7 FOR tag 1 and 2




TAG 1 : MY EX BOY/GIRL / LOVE/ CRUSH




ok tag nie wat aku ternganga sikit....nak citer sal my ex girlfriend tak der sbb aku tak penah bercinta ngan pompuan....nak citer sal my love sory gak sebab aku SINGLE and love is out of my syllabus now...then nak citer sal my crush aku dah citer kat sini...so tinggal la my exboyfriend...erk sebenarnya aku tak pernah bercinta....(ini semua tipu) hahaha...ok aku las couple mase aku tingkatan 5...14hb april aku putus..hahaha bukan nak igt sangat tarikh tue tapi aku just tak terlupe jer...my ex tua setaun dari aku...masa couple dier form 5 aku form 4...masa kitorang bercinta dulu just biasa jer...tak der yang specialnya...kami satu sekolah dulu...lagu DIALOVA jd lagu tema la konon hahahaha....sbb masa tue lagu nie tengah hot giler seh...aku citer sal aku jer la yer...ok aku sayang dier...DULU.....sekarang nie sayang gak as a friend...MAYBE...aku selalu skodeng dier dulu hahaha yer la kan dah satu sekolah...tapi aku memang tak kan lalu depan kelas dier..malu la konon even masa tue dier tak pandang pun aku hahaha lawak jer...masa dah putus aku form 5 aku duk hostel so bila time study aku p sekolah duk kat meja dier...kemas meja la...selak2 buku dier yang dier tinggal bawah meja kot2 ada jumper paper hahaha kalau pagi lak aku p awal sebab nak tengok dier jalan ke kelas hihihihi gatal kan...sebelum couple aku curi ambik no fon dier segala bagai then kenal bla bla bla and couple..tapi nak wat cam mana...jodoh tak panjang kan...kami putus gak..dan aku doakan dier bahagia dengan hidup dier sekarang....:D -sampai skang aku fobia ngan lagu dialova tuh-

p/s : awak saya sajer citer jer nie tau...jangan terharu lak hahaha -im just kidding-


TAG 2 30 THINGS IN 30 DAY :A PHOTO OF AN ANIMAL I LOVE TO KEEP AS A PET


aku dah mmg ada pet and my pet is a cat...ada la 4 ekor...puan sampah, miss albino @ puteh, miss comel @gangster dan si kenit @ lembik tulang.....yang nie xyah la aku letak pic...tapi ada dua lagi binatang yg aku suka but tak dapat nak bela sampai skang...


1)
ular albino

ha aku tak dapat lagi haiwan nie because of mak ayah adik aku menghalang...sebabnyaaaa diorang semua TAKUT tapi comel kan haiwan nie???



2)
sesumpah


aku sumpah tak nak jadi ok nie haiwan kedua yang aku bela tapi dapat lg


3)
despicable me

ha nie binatang ( erkkk binatang ker???) dari citer despicable me...kalau korang tengok korang tau la betapa cumelnya mereka hahahaha tak kisah la binatang ker tak tapi aku nak satu pun jadi laaaaaaaaa




nota kaki: semakin malas kah????

No comments: