TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

JIKA BENAR...





orang kata baik berhenti jika sudah tak berdaya. orang kata lebih baik mengalah jika sudah tak mampu. orang bertanya mengapa perlu berkorban jika pulangannya hanya sia-sia. tapi aku berkata ini yang aku inginkan. aku terus berkata ini yang aku harapkan dan aku terus menjawab mungkin ada sesuatu disebalik semua ini yang aku tak nampak yang aku tak pasti. dan mereka...mereka terus menilai mereka terus berkata lalu aku...memekakkan diri...membisu tanpa kata..kelu lidah kaku pergerakan...




tertutup pintu hati...terkaku mati..akal memberontak tapi hati aku tetap dengan pendiriannya. ketakutan masa silam membuat hati menjadi tak berwarna. rasa tidak pandai mengetuk lagi. dan akal...kekadang memohon rasa untuk kembali..rasa seperti dulu..tapi kerasnya hati egonya hati tetap terkunci mati..membiarkan rasa pergi....




aku tau dalam hidup nie ALLAH membiarkan kita bertemu dengan pelbagai orang...kita berkawan lalu tanpa diduga membiarkan hati untuk menyayangi....seharusnya membuka hati untuk disayangi dam menyayangi itu telah memberi peluang kepada hati untuk disakiti untuk dikhianati....dan apabila ia berlaku..mampukah hati???bila ia berlaku ketawalah akal yang dulu pasti sudah menasihati hati....

terima kasih YA ALLAH kerana pernah menghadirkan rasa itu kepadaku
terima kasih jua kerana KAU memberi kekuatan kepada hati untuk bertahan bila ia terluka
terima kasih jua kerana KAU tak membiarkan hati ini mengingati yang lain melebihi MU




biarkan rasa yang sakit itu pergi...
kerana pasti ada sesuatu disebaliknya
berlari aku dari sesuatu atau berlari aku mengejar sesuatu...??
jika bercambah rasa yang lain janganlah ia melebihi rasa terhadap MU YA ALLAH
cinta itu unik
cinta pada MU agung...

mampukah aku menggapainya????



1 comment:

hazirah said...

awak awak! saya sukerrrrrrrrrrrrr! tp x pandai nk komen. tapi saya suka. persoalan dalam diri. kita x mampu nk menjawabnya lagi