TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

DAY 9 FOR tag 1 and 2

TAG 1 : SOMEONE I WISH I COULD MEET


someone i wish i could meet???ermmm saper yer????haaaa aku nak sangat jumper bakal suami aku skang....tapi aku tak tau saper dier...mr I-DONT-KNOW-WHO yg akan jd mr MY-FUTURE-HUSBAND...yer aku nak jumper dier...erkkkk desperate korang kata????bukan la...aku bukan terdesak atau pun tersedak aku just curious nak tau jer saper dier...hahaha bukan per senang tuk aku wat preparation tuk future nanti..boleh la ubah benda2 yang patut aku ubah kan hehehe....korang tau tak saper??lau tau saper bagitau kat aku yer??nak sangat tau gak aku nie wahahahaha..dan kalau aku dah tau saper senang aku nak imaging muka bakal anak2 aku nnti hahahaha...( ini kes berjangkit ngan hazirah hamidi la nie citer sal anak)




hopefully aku jumpe sebelum aku tamat belajar...lama lagi tue...membawa ke tiga tahun masanya....hehehe ok dahla drop the topic... :P



TAG 2 30 THING IN 30 DAY : MY CURRENT RELATIONS N DISCUSS ABOUT IT


arghhhh tensen yer jiwa aku...asal la tag nie soklan2 dier mesti nak kasi jiwa aku terbang jejauh pas tue ilang....pastue soklan dier mesti nak kasi aku sedar diri bagai adessss....ok aku skang SINGLE...masih SINGLE dan sgt available....so ada sesaper yg single gak nak ngorat aku????erkkk giler hahaha ok then discauss about it...erkkk cam masa jwb MUET lak....nak discuss2 bagai..bezanya aku duk discuss sengsorang jer la....ok let start...

1- aku happy ngan hidup single nie sebab AKU TAK YAH NAK BAZIR DUIT,,,contohnya..aku tak yah nak pastikan topup sentiasa ada....tak yah nak topup every single day cam org couple meroyan....dan yang pastinya topup aku tak kan penah habis sebab aku tak yah nak bergayut cam org monyet memalam...aku takyah nak msg 24/7 sambil sengeh2 tunjuk gigi cam kerang busuk baca msg hahahha

2- AKU TAK YAH RISAU LAU AKU TERTINGGAL HP kat rumah.....sebab apa...memang dah kompom2 tak der orang nak msg2 atau call2 tuk tanyer aktiviti...kat mana pegi mana wat pe ngan saper...dan kalau ada pun org tanyer bebanyak cam tue memang nak mkn kaunter sup pertanyaan gayanya dari aku hahaha

3- ATI AKU TAK YAH RISAU2 DAN JELES2 kalau boypren aku tue p mana ngan saper wat per berapa lama sebab AKU SINGLE ok....so ati aku tak susah la...kiranya peluang tuk aku dapat darah tinggi dan sakit jantung kurang sikit la hahaha sebab aku tak der nak terkejut ngan kecurangan pakwe2 aku

4- AKU TAK YAH NAK KENA LECT PERCUMA kalau aku wat salah hahaha dan aku tak yah nak ingat2 byk tarikh pas tue nak kena pk nak celebrate cam mn...kat mana...aishhhh leceh sangat tuh ok....pas tue tiap2 tahun nak kena pikir hadiah..bayang la besday tarikh couple trikh special day tarikh lahir anak kucing pakwe tarikh jatuh moto tarikh benti merokok...dan mcm2 tarikh yang kadang2 aku aser tak yah nak ingat sangat pun....

5- nie yang paling best bila single AKU LEH SESUKA ATI JER NAK SUKA SAPER NAK SAYANG SAPER TANPA PERLU NAK SUSAH ATI ahahahaha...yer la cuba bayangkan lau tetia aku kuar masjid then nampak sorang laki pas tue aku jatuh ati haaaa lau aku der pakwe xker aku akan raser srba salah sebab mana tau tetiba jalan lak depan sikit aku aser abg jual aiskrim tue encem lak hahahaha pas tue aku cam suka gak...naik kete benti trafic light abg bwk virago benti sebelah,,,terpikat lakkkk...balik umah bukak tb tengok pertandingan tilawah terpikat lg...pas tue alih channel imam muda lakkkk adesss cair cam ais letak tengah panas lak ati aku...ha cuba bayang lau aku ada pakwe...takker pakwe aku nangis guling2 tue....

6- lain2 sebab banyak sgt...aku malas nak taip dah hahahaha tp tue antara 5 yg penting la
(,")(",)


1 comment:

Halimatun Sa'adiah said...

sape kate single x bhagie kn...
semoga anda dipertemukan jodoh dgn baek2....amin..