TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

DAY 1 FOR tag 1 and tag 2

untuk tag pertama ~ day 1: my best friend

nama dier izzah...ku kenal dier dari darjah 5...bila masuk sekolah menengah dapat lak sekolah sama dan satu kelas....even aku tak penah cakap ku sayang dier tapi sebenarnya ku sayang hehehe.. to izzah aku tau ang tak baca pun blog ku nie so boleh la aku tulis kat sini yang ku sayang ko n terima kasih sebab jadi sahabat aku.biarlah orang nak kata apa pun yang penting aku tau ang macam mana dan ang pun kenal aku macam mana...




untuk tag 2 30 thing in 30 days~ day 1 : my favorite song


">

ok..nie lagu yang paling aku suka..bio la orang kata lagu nie dah lama ker aper ker..tp aku suka...




nota kaki:tunggu tuk hari seterusnya

No comments: