TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

DAY 8 FOR tag 1 and 2



sebenarnya aku terlewat sehari huhuhuhuhu mungkin keadaan jiwa kacau so aku tak der mood langsung nak nyelak2 blog nie hahaha...tapi tak per...aku ganti balik dengan wat seberapa byk post ari nie sampai aku aser berdarah hidung ...ok paper pun siapkan soklan tuk day 8 dulu yang sepattnya aku wat semalam



TAG 1 : MY FAVORITED INTERNET FRIEND

my fevorited internet friend nie kiranya org yang aku kenal dekat tenet jer la bukan secara face 2 face....ramaiiiiiiii tapi yang paling best ialah kak mai hehehehe...aku kenal dier taun lepas kot erkkk ker dua taun lepas tak braper ker taun nie??hahaha tak pasti la tapi yang pasti aku syg dier hahaha tetiba kan...tak kenal face 2 face tapi aku leh jer shared everything ngan dier...dan2 lak leh jer nak kongsi rasa hati bagai hahaha...dier tua setaun dari aku la...uum student....aku banyak la gak stolu moly ngan dier....dier sempoi and baik...sekepala la gak ngan aku...jenis giler2 gak tapi ati tetap jiwang karat2 hahaha...dier seorang blogger gak...kami kenal masa chat lam satu group kat tagged...hahaha dulu mana aktif FB lg....kat tagged tue kenal gak la apie,lan,teratai ungu hehehe kadang2 best dapat kawan tenet nie.....paper pun akk i lap u la hahahha




TAG 2 30 THING IN 30 DAY : a picture of my favorite memory



banyak sangat yang bestnyer tapi aku just letak sikit la yer...ok nie antara kenangan yang mmg aku tak kan luper punya...kenangan masa kat PLKN hehehe...semua org kalau boleh tak nak pegi...tapi aku..siap doa terpilih lagi hehehe dan akhirnya aku dapat...aku dapat kem PLKN kem bakau resort kerteh terengganu...best oooo tepi pantaiiiiii.....ok nie antara pic aku.....





antara 10 wirawati yang best....burn xder lam pic hahahaha



masa pertandingan kawad kaki...platun aku menang n dpt prep commander terbaik



kat tepi pantai lepas abih wira jaya...aiburn,awien, aku dan mina



aku pinjam hp ketua jurulatih tuk snap pic nie sbb kami kan hp kena rampas huhuhu



plkn banyak mengajar aku bnda2 yang aku mungkin tak kan dapat belajar kat luar...pada sesaper yang dapat p plkn tue hargailah peluang yang ada ok....

No comments: