TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

DAY 6 FOR tag 1 and 2




TAG 1 day 6 : A stranger




a stranger????ermmm unknown person.. the gentlemen is a stranger to me...one who is strange is stranger...one who interferes without right is stranger and also alien is stranger...hehehehe
aku tak tau la nak jawab sebenarnya....kena bukak kamus dulu kot....nak cri definisi bagai...lau guna definisi aku yang mmg jarang sangat nak sampai kepada maksud sebenarnya nie stranger itu adalah orang asing dan orang asing itu adalah orang yang mengasingkan diri dia dari orang sekeliling...erkkk boleh pakai tak???
aku pun kekadang jd stranger sbb aku kekadang suka gak mengasingkan diri dari keadaan sekeliling sebabnya...aku suka nak wat ikut kepala aku jer hehehehe










TAG 2 30 THING IN 30 DAY : a song to match my mood




Wahai pemilik nyawaku
Betapa lemah diriku ini
Berat ujian dariMu
Ku pasrahkan semua pada-Mu

Tuhan baru ku sedar
Indah nikmat sihat itu
Tak pandai aku bersyukur
Kini ku harapkan cintaMu

Reff:
Kata-kata cinta terucap indah
Mengalir berzikir di kidung doaku
Sakit yang ku rasa biar jadi penawar dosaku
Butir-butir cinta air mataku
Teringat semua yang Kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salah selama ini
Ya Ilahi muhasabah cintaku

Tuhan kuatkan aku
Lindungiku dari putus asa
Jika ku harus mati
Pertemukan aku denganMu




nota kaki: wait for my day 7

No comments: