TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

DAY 3 FOR tag 1 and 2

TAG SATU: MY PARENT

my parent is hamidun bin hashim dan nooriah binti mat zin...sebabkan mereka inilah saya lahir kedunia..saya sayang mereka walaupun saya banyak susahkan ati mereka dengan perangai saya
yang tak sepertinya ini....tapi..saya sentiasa cuba baiki..cuba ubah supaya saya dapat jadi anak yang baik..anak yang mampu puaskan ati mereka..anak yang mampu buat mereka tersenyum dan gembira dengan kejayaan saya....yer...saya akan....ok kat bawah nie pic my parent k...:) i love u mom n dad....







TAG KEDUA 30 THINGS IN 30 DAYS : my IDEA OF THE PERFECT FIRST DATE


erkkkk yang nie cam susah sikit...idea aku tuk the perfect firts date yer...ermmm sebenarnya ikhlas cakap aku tak tau nak jawab hahaha...ok la..biasanya lau novel-novel yang aku baca yang laki mesti bawak pompuan tue p mkan-makan dalam keadaan yang romintak giler..tapi lau aku..asernya tak perlu kot sebab aku sendiri pun bukan la jiwang karat bagai nie so pada aku cukup la sekadar simple but sweet secara spontan bukan dirancang...contohnya just kuar jejalan n tetiba der org ngah busking my men mintak dier mainkan satu lagu ker...or my men tue main gitar ker sambil nyanyi hehehehe cam lam filem lak....tp sebenarnya aku pun tak terpikir lagi sebab ku suka benda yang spontan...baru la ada feeling sikit hehehe


nota kaki: aku dah mula malas tuk wat tuk hari berikutnya hahahaha



No comments: