TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

DAY 5 FOR tag 1 and 2




TAG SATU : MY DREAM





dream is mimpi atau impian...dan pada aku mimpi bukanlah seperti cita-cita sebab cita-cita kita tak kan pernah merasa cukup...cita-cita kita hendakkan lebih...tak pernah cukup dan itulah cita-cita...tapi mimpi..mimpi sesuatu yang milik kita..kita boleh pilih apa yang kita suka....tiada sape yang mampu pertikai takde saper yang boleh halang..kita boleh bermimpi untuk terbang di awan biru...kita boleh bermimpi untuk menyelam di dasar lautan...dan mimpi aku??? yer kadang aku bermimpi supaya hari ini tak kan berakhir...aku bermimpi supaya hari esok tak pernah muncul...mungkin kerana takut...takut tuk aku hadapi hari esok yang belum pasti....

erkkk naper nak sastera sangat nie aishhhhh hehehehe ok mimpi atau impian aku adalah aku nak jadi seorang yang sederhana...xlebih tapi tak kurang...cukup dalam semua hal...mencukupi keperluan walau tak mampu mencapai keinginan...that my dream....







TAG DUA >30 THINGS IN 30 DAYS : WHAT MAKE ME DIFFERENT FROM EVERYONE ELSE





ok lagi satu tag...apa yang wat aku lain dari orang lain????tah la aku aser aku biasa jer kot...xder lebihnya dari orang...sama jer...ermmm let me think...okey...per yg wat aku lain adalah :

1. aku mampu wat muka tak der perasaan even orang sekeliling jerit-jerit and hyperactive...contohnya masa aku tengok rakaman muzik2 kat sri pentas orang lain boleh jerit2 tapi aku still maintain ngan muka mintak slap berjuta kali....then contoh lain aku leh wat muka gitue gak masa tengok bola...even aku minat bola tapi aku mmpu tengok tanpa kuar suara cam tgk citer cintan cintun lak....hehehe

2. aku mampu tuk tipu diri dengan pretend everything ok even sebenarnya tak hahaha...aku mampu tuk wat orang tak sedar yang aku tgh sedih tahap petala langitkelapan sekali pun...and aku sangat suka wat cam tue...nangis depan orang tak der lam my list ok...sangat ego tue...

3. aku leh jer kekadang wat semua benda sengsorang without sidekick...aku boleh jer nak kuar town sorang-sorang tanpa rasa segan silunya...aku leh jer lau nak kuar joging petang-petang tanpa ada orang teman...aku boleh jer masuk kedai makan ker kay-epsi ker macD ker sesorang tuk makan berbekalkan muka seposen aku....

4. lain-lain kelainan aku:
>leh jer kalau tak makan nasi seminggu
>boleh duduk dalam umah tanpa kuar selama sebulan
>ngadap lappy bukak blog then pk sampai dua hari tuk wat satu entry
>makan dengan slumber badaknya depan dak laki
>bawak moto besar tanpa ada lesen tuk moto tue
>panjat segala jenis pokok tuk ambik buah
>tak der istilah feminin, pink, ayu dan lemah lembut dlm diri aku
>suka masak dan sangat suka puji masakan sendiri
hahaha ada lg tapi kang panjang lak kan :P


nota jari kaki: erkkk tolong wat yang selebihnya leh????

No comments: