TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

aku di tag ~25 PERKARA TENTANG ANDA~






"once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random, things, facts or goal about you. at the end, chose 25 people to be tagged. you have to tagged the person who tagged you. if i tag you, its because i want to know more about you. "


ngah terjah ke blog tadi tetiba ku terbaca entry member ku mama jue :P.... beliau ini telah mengTAG aku tanpa memberitahu terlebih dulu....beliau mengtag aku mungkin kerana beliau ingin aku membokar segala rahsia yg tersembunyik hehehe so nak tau????
sila baca :P 25 perkara tentang aku yg orang jarang tau:

1.nama penuh ku nur intan hazirah binti hamidun yang mendukung maksud cahaya permata yang terbaik....cantik kan nama tersebut...~orang kata hahahaha~

2.kebiasaannya orang akan panggil aku dengan panggilan INTAN dah dah menjadi rutin orang tak tau pun wujudnya nama HAZIRAH tue hahahahha...
just masa kat sekolah dulu cikgu aniza merangkap warden dan guru BM ku jer yg
panggil ku nie hazirah.....ku sendiri pun kadang2 luper hehehehe

3.aku dilahirkan di hosp jerantut tanggal 30 nov 1990....
ku nie kira muda la sebab lahir akhir tahun hehehe
biasanya ku baru nak meraikan umur ku yang baru masuk member2 ku yang laen dah pk umo laen huhuhuhuhu sian sy tau.....

4.warna peberet ku adalah HITAM hehehe tak tau knp....tp pada ku warna hitam tue cantik..
sampaikan baju2 ku semua mesti ada unsur hitam dan boleh kata semua baju ku warna hitam..lau warna laen tue mesti org bg or dpt free hahaha walau kadang2 ku p kedai nak bli baju warna laen tp bila nmpak warna hitam terus bli baju tue :P

5.skang aku belajor kat uitm shah alam ambik education...bakal cikgu la konon2nya hehehe my major is pjk...sebenornya dalam biodata ku dr kecik2 dulu dlm bab hobi tak penah pun tulis nak jd cikgu...tp nie yg ku dpt so ku bersyukur hehehe

6.aku paling suka main game...kiranya lau dpt ps ker psp ker tak makan tak per....plg ku suka maen game lumbe keta n perang....selain tue ku gak suka maen guitr heroes....korang tau kan???lau saper nak jadi pakwe ku bg hadiah psp k gak hahahaha

7.aku nie seorg yg jiwang hahahaha lau orang tak kenal kata ku nie sombong dan kasar....
tapi sebenarnya dalam ati der taman bunga ros....
cara ku berjalan ala2 lelaki la sikit hehehe n kasar....tapi hati kubaik ~puji diri~ hahahaha

8.ku bukan seorang yang suka bunga k....n ku bukan org yg berseni bagai....so jgn la mengharap tuk ku gubah2 bunga or tanya pendapat ku sal benda yang der kaitan ngan seni nie.....
tak kacak la ku nanti hahahaha

9.ku suka benda yang simple jer...ku tak suka nak drssup cam ladies2 cukup la seluar n t-shrt...mungkin ku lebih selesa cam tue kot hehehe....selagi menutup aurat n tak seksi ok je kan....

10.antara perangai ku yang agak buruk hehehe ku nie panas baran sikit...cepat jer nak angin...tp cepat gak sejuk lau kena ngan caranya....lau aku dah marah tolong jangan tegur k...heheheku penah tumbuk cermin sebab marah punya pasal penah gak tumbuk loker kasi pecah sampai tangan ku terseliuh ~mak xtau sebab ku duk hostel~bgtau warden ku jatuh tangga hehehe so p la sepital....

11.lau jue gelaran popular beliau ialah mama ku lak gelaran popular ialah BUDAK BAIK hahaha itu bukanlah benar...sebenarnya ku der macam2 gak gelaran...lau kat skul der bdk pggil ku BRO..lau mase plkn org pggl ku gengster pahang sbb ku ganas hehehe ader gak yg panggil ku PONDAN sedangkan ku nie pompuan selain tue adalah AHLI BINA BADAN,MINAG JIWANG,KAKI NOVEL HANTU TV,PLANNER dan lain2 :P

12.ku nie antara peminat novel tau hehehehe lau dulu2 mase duk hostel keje aku adalah pijam novel org kira cam jimat duit la hehehehe novel pertama ku bli adalah MANISNYA CINTA best oooo..tp skang bla dah ada duit sendiri sikit2 ku dah bli...jarang pinjam2 dah lalalala

13.aku seorang yang sangat nakal disebalik muka ku yang suci nie hehehe
der org kata tgk muka ku pun dah tau ku nakal hakhakhak....mase duk hostel walaupun ku memegang jawatan yg agak penting tp semua keje2 nakal tue ku la yag wat
antaranya fly tgk bola,fly cari makan,fly p kepsi,fly balik umah,rosakkan pagar yg baru dibaiki,ponteng stady,suruh org diam supaya aku bising dan laen2,,,~eh nakal gak aku kan~

14.ku kadang2 fobia bawak moto n lintas jalan...sebabnya taun 2008 ku excdnt langgar org lintas jalan huhuhuhu agak tragis kejadian tersebut....ku buta 3 hari,,,,inggtkan dah xder dah
tapi ALLAH masih bg peluang aku hidup lg :D

15.aku sgt fantik ngan kete toyota caldina....memamng idaman kalbu la....agak2 korang la dapat ker tak ku kete tersebut...huhuhuhu or korang nak kumpul duit ramai2 bg hadiah kat ku kete tue hehehehe ok kan????
cantik kan huhuhuhu

16.aku skang pakai phone nokia n78....ku suka phone nie...sbb utamanya adalah keypad beliau hehehe selain tue beliau juga sgt tabah bersama ku slama 3 taun..hhehehe

17.laptop ku pakai lak keluaran en.DELL...warna lppy ku bukan itam huhuhu sebab mak ku hadiahkan maka beliau blikan warna purple....errrr xmachokan hehehehe tp sy sy lappy sy...
sebenarnya lappy nie pernah terhempak dr tinggat atas almari ku ke bawah huhuhuhu
jd cam puzzle tue..kena cantum2..tp en.lappy nie gagah perkasa sbb xrosak pun hehehe

18.ku sgt suka minum susu dan crrot susu hehehe jd tidak mustahil jika di rumah badan ku boleh naik dengan jayanya kerana ada susu dlm peti untuk diminum hehehe free beb lau kat U ku kena bli sendiri hehehe

19.ku suka makan...xkisah paper jer....lau yang free lg ku suka hahahaha

20.aku tak suka membazir dan suka menabung hehehehe simpan duit lam bank byk2 biar duit dlam poket kering hahahaha bukan kedekut tapi berfikir sebelum berbelanje :P

21.ku tak boleh lau kredit fon ku kurang dr 20hinggit hehehehe aser cam dah tinggal 20sen jer then mesti kalut n riso hahaha....tapi memandangkan ku nie single so kredit memang atas 20 hinggit jer....tamat tarikh topup tp gunanya tak hehehehe

22.ku seorang yang rabun jauh n penah wat statement...:biar la ku xder paper tp jgn xder spek
hahahaha sbb lau ku xder spek mcm ku buta jer...xder dah nikmat segala benda....

23.ku suka aktiviti yang mencabar n lasak...contoh cam cmping,berkayak,masuk utan,panjt bukit hahaha daki gunung dan laen2...lau korang nak wat aktiviti cam tue n traser nak jemput aku sila la yer....

24.aku masih single n hak milik mak ayah ku lg....hati masih mencari pada yang sudi....
pernah kecewa sampai aser xnak bercinta dah ~tp dulu la~ skang still searching hahahaha

25.AKU SEBENARNYA LETIH NAK CRI IDEA TULIS BENDA NIE HAHAHAHA


nie mereka yang sy tag pula:
dan semua yang membaca,,,:P






2 comments:

Unknown said...

mau join bole tak...heheh..

Nas said...

pergh.banyaknyer ko jawab..hehehe...mmg warna febert ko sesuai hitam..sebab blog ko pon hitam...hehehe..aku pon suke hitam..cuma suka pakaian n gadget je hitam :)

Harimau Membaham Garuda 3-0; Ramai Orang Indon Salahkan Laser