TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

SIBUK...


YA ALLAH....
sibuknya hari2 ku kebelakangan nie...
ibarat cam 24jam tue xcukup tuk wat banyak benda....
penat sangat...
nak kata ku dah kawin blum lg.....
nak kata ku p dating pakwe pun tak der...
tapi tue la kan....
kita tak leh duga per yang akan jadi....
nie pun ku curi masa sekejab jer...
esok pagi nak gerak ker kelantan
sebab tok ayah ku tepon suh ambik dier...
dier tak sihat sangat dah....
selasa insyaallah ku balik sini semula
penat....tapi nie la yang kita kena laluikan

doakan semoga segala nya baik....
maaf kawan2 sebab tak berkesempatan tuk kunjung balas...
harap korang tak berkecik hati dan tersinggung....
maaf semua....

nota jari:
kecewakah aku dengan kehidupan????



3 comments:

si para para said...

bisala tu tu..tu la namanya kehidupan..penuh kejutan..

Cik Tom said...

wah busynya..xcukup 24 jam sehari??mmg dahsyat tue..hihi

Amna.Qadeeja said...

hye adik syg manis ade tag tuk kamu

http://maiqadeejazzz.blogspot.com/2010/12/segmen-jom-berkenalanerrada-sesiapa.html

tiada paksaan oke heee ;D