TEXT

kehidupan itu mmpunyai pelbagai.... walaubagaimana sekali pun perjalanannya... tp itulah kehidupan yg kita harus lalui...drama sebuah kehidupan....

...pEnGiKuT seTia Ku....LoVe u aLL...

GIGI AKU....




huuuuuuuu T__T
haru betul la lau dah tua nie sakit gigi...
erkk maaf saya sakit gigi bukan sebab gigi saya rosak
tp.....
gigi bongsu saya nak tumbuh...
huhuhuhuhu
memang sangat amatlah sakitnya....
mula-mula mak ku der la cakap gak sal gigi bongsu nie sebab abang ku demam
hanya kerana gigi nak tumbuh....
ku ingatkan tak la sakit mana tapi.....
ALLAH jer la yang tau 'nikmat'nya....
korang bayangkan nie baru satu...nak tunggu lagi tiga yang xtau bila nak muncul tue
huhuhuhu memang haru rasenye...
lappy kku nie aser nak gigit gigit jer...punya la sakit...
jangan la adik ku kacau aku ari nie lau tak....huuuu

sakit nie sebabnya gigi tue terpaksa mencari ruang pada bahagian gusi diblakang skali...
kalau saper yang xtumbuh lagi korang leh rase guna jari or lidah dan korang akan prasan bahawa terdapat ruang kecik yang masih kosong yang mana disitulah akan tumbuh gigi bongsu yang agak boleh tahan besarnya....
yang jadi sakit tue sebab dier nak gak duk kat keluar kat tempat sempit...hukhukhuk

cukup la sampai disini
sebab gusi aku dah rase cam membekak dah gigi tue dah mula tunjukkan wajahnya sedikit
T_______________T mak sakittttttttttt....





selamat tumbuh wahai gigi

lau korang tak faham ku tulis per korang leh tgk pic atas nie...ku skang baru nak tumbuh yang bawah tue....



nota tangan:

selagi undian dibuka..jgn luper untuk mengundi blog akak saya yang ber 50 yer...hanya klik disini...
terima kasih atas undian anda he :D


3 comments:

Mr.Ix said...

rasa sakit gigi tu smpai migrain....tu tanda dah dewasa dh.....heheheh

nur intan hazirah said...

hehehehe betul2 tp nie bukan takat migrain dah nak pgsan dah nie asernya

hans said...

wah
memang sakit lah weih
nak makan pun xlalu owh

P/S : Traffic Minggu Nih! Tutorial Letak Link Entry Anda! Ada Sesiapa Suka Shawls Yang Cantik!